Spotkania w Klubach Książki: Dyskusje, Degustacje, Odkrycia
Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle trudno było nabyć dowolny towar. Obecnie każdy klient jest adekwatnie osaczony przez reklamy oraz artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne. Najczęściej producenci wypuszczają całą serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie wielokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze – wypróbuj pudełka reklamowe, na medale – bartel. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się barwnych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. korporacja co jakiś czas emituje limitowane tusze i cienie. Popularne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Sprawdź to
3. Dołącz teraz
5. Galeria